I happen to be doing this for you
-
wo 11 jan ’2319:00Geweest 19:30Geweest 20:00Geweest 20:30Geweest 21:00Geweest 21:30Geweest 22:00Geweest 22:30Geweest
-
do 12 jan ’2319:00Geweest 19:30Geweest 20:00Geweest 20:30Geweest 21:00Geweest 21:30Geweest 22:00Geweest 22:30Geweest
-
vr 13 jan ’2319:00Geweest 19:30Geweest 20:00Geweest 20:30Geweest 21:00Geweest 21:30Geweest 22:00Geweest 22:30Geweest
-
za 14 jan ’2319:00Geweest 19:30Geweest 20:00Geweest 20:30Geweest 21:00Geweest 21:30Geweest 22:00Geweest 22:30Geweest
Credits
concept & regie Melyn Chow, Kim Zeevalk cinematografie Djoewe Walta, Kim Zeevalk, Melyn Chow performers Josefine Aavild Rahn, Rita Bifulco, Laura Boser, Melyn Chow, Jesse Debille, Sjaid Foncé, La Uyi, Charlotte Gillian, Merette van Hijfte, Luuk Weers, Kim Zeevalk, Pleuni Veen, Yujing Liu, Tom.s Boyaval, Reyer van Barneveld gaffer Kris van Melle, Djoewe Walta, Kim Zeevalk sound design Maoyi Qiu video mapping Bram Snijders intimiteitscoördinator Zarah Bracht met dank aan IDlab, Muziekgebouw, Carly Everaert
met steun van
Over de makers
Kim Zeevalk (zij/haar) studeerde af aan de Mime Opleiding aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (2022). Met multimedia, fysieke transformatie en poëtische en visuele landschappen maakt ze surrealistische, tragikomische portretten van de samenleving. Hierbij laat ze zich inspireren door verschillende subculturen , waaronder drag (Let's be real for a sec, 2018), internetcultuur (Happy songs 4 sad people, 2022) en hoarders (Fetishism, 2019). Zodoende resulteert haar werk vaak in eigenzinnige spiegels van menselijk gedrag.
Melyn Chow (zij /haar) groeide op in Singapore en werkt momenteel in Nederland binnen de mime, fysiek theater en hedendaagse dans en performance. Ze studeerde zowel aan Lasalle College of the Arts (SG) als aan de Mime Opleiding aan de AHK (2022).
Als maker zoekt Melyn Chow de grenzen op tussen ongemak en verlangen. In haar meest recente werken VV (2022), Shaking shame (2022) en Intimacy currency (2020) onderzoekt ze de ‘female gaze’, sensualiteit, schaamte en het erotische als bron van kracht. Eerder maakte ze werk over het huwelijk als sociaal construct in de solo To have & to hold (2019) en de film To hold & to have (2020), die ze met haar ouders maakte. Melyn Chow’s werk karakteriseert zich als intiem, fysiek, visueel, diepgeworteld en provocatief. Het lichaam in relatie tot beweging, ruimte en beeld dient vaak als startpunt van haar artistiek onderzoek.