Kassa en Kaartverkoop
Op deze pagina vind je informatie over het bestellen en/of reserveren van kaarten. Ook vind je onderaan deze pagina onze meest gestelde vragen rondom de kaartverkoop.
Wil je meer weten over hoe je bezoek eraan toegaat? Lees hier alles over het bereiken van onze theaters.
Openingstijden kassa
Kassabalie
De kassabalie is di t/m za open vanaf 19.00 uur of vanaf een uur voor aanvang van een voorstelling. De kassa sluit na aanvang van de laatste voorstelling.
Telefonisch of per mail
Centrale kassa: 020-626 68 66
kassa@frascatitheater.nl
Bereikbaar: Onze kassa is telefonisch bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 13:00 - 17:00 uur.
Kaarten reserveren of bestellen
Online bestellen en betaalwijze
Via de website kan je 24/7 kaarten bestellen. Loop je ergens tegenaan tijdens het bestellen? Dan kijken we graag mee. Bel of mail ons voor hulp. Bekijk hier het programma met de voorstellingen van de komende tijd.
De betaalopties zijn: IDEAL, Mastercard, Visa of de Podiumcadeaukaart.
Wanneer er voor een voorstelling online geen kaarten meer te bestellen zijn, dan loont het soms om te bellen met de kassa. Vaak zijn er nog een aantal extra plaatsen te reserveren.
Kaarten via kassabalie
Je kunt ook op de avond van de voorstelling tickets kopen aan de balie. Aan de kassa van Frascati kan alleen met pin, contactloos en creditcard (Mastercard, Visa en American Express) betaald worden.
Kaarten omruilen
Frascati geeft geen restitutie van gekochte kaarten. Het is wel mogelijk om kaarten om te boeken naar een andere datum waarop de voorstelling bij Frascati speelt. Dat kan telefonisch via de centrale kassa. Omboeken naar een andere voorstelling van een ander gezelschap is helaas niet mogelijk.
Kortingen en passen
De Stadspas, CJP-pas, en onze Jongerenkorting (<27 jaar) zijn bruikbaar bij het online bestellen van kaarten bij Frascati.
Groepskorting: er is een korting van € 6,- per kaart voor groepen vanaf 10 personen jonger dan 27 jaar.
Kaarten reserveren Podiumpas / We Are Public
Heb je een Podiumpas of een We Are Public-pas? Dan reserveer je jouw tickets telefonisch. Je kunt ook op de avond van de voorstelling langskomen en een kaartje “kopen” aan de balie.
Vol? Toch langskomen!
Bij uitverkochte voorstellingen opent Frascati vanaf een uur voor aanvang de wachtlijst direct bij de desbetreffende avondkassa. Niet afgehaalde kaarten worden een half uur voor aanvang van de voorstelling doorverkocht.
Persoonlijke gegevens en privacy
In ons privacyverklaring staat omschreven hoe wij met persoonlijke gegevens omgaan.
Heb je een klacht of opmerking?
We helpen je graag verder. Mail naar kassa@frascatitheater.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!
FAQ kaartverkoop
1. Kan ik meer voorstellingen per bestelling kiezen?
Je kunt meerdere voorstellingen per bestelling selecteren. Tijdens het bestelproces selecteer je eerst via de "tickets" knop de voorstelling waarvoor je kaarten wilt kopen. In je winkelmand kun je vervolgens via de knop "verder winkelen" via de agenda meer voorstellingen toevoegen. Wanneer je alle voorstellingen hebt gekozen ga je per voorstelling je kaarten selecteren.
2. Mijn oude wachtwoord werkt niet meer
We zijn op 4 april overgestapt naar een nieuwe website. Ben je al klant bij ons? Dan betekent dit dat je al bekend bent in ons systeem, maar dat je wachtwoord niet meer geldig is. Je zult in verband met de overgang naar de nieuwe website en de huidige AVG regels een nieuw wachtwoord moeten aanmaken. Onze excuses hiervoor.
Een nieuw wachtwoord aanmaken kan op twee manieren:
- Tijdens het bestelproces waarbij je in je account komt door na het opgegeven van je emailadres te kiezen voor e-mail bevestiging. In de mail die je ontvangt vind je de knop "ga verder op de website". Je komt via deze knop in jouw account. Waar je jouw wachtwoord kunt instellen.
- Door je via "mijn Frascati" aan te melden en na kiezen voor inloggen via e-mailbevestiging. Je ontvangt een e-mail met daarin een knop om verder te gaan op onze website. Hiermee kom je in je account. Onderaan de pagina vind je de knop "wachtwoord instellen".
Nadat je jouw wachtwoord hebt ingesteld kun je een volgende keer inloggen met behulp van je nieuwe wachtwoord.
3. Wat is CVC op mijn creditcard?
Sinds 1 juni 2001 is het bij internetverkoop verplicht om bij credit card-betalingen te vragen naar je CVC (Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole. De CVC is een nummer dat uniek verbonden is aan je creditcard-nummer. Deze code is te vinden op de achterkant van de creditcard. De laatste drie cijfers vormen de CVC code.
4. Wat is de Mastercard securecode?
Betaal je met Mastercard dan verschijnt aan het eind van het betaalproces nog een extra scherm waarin naar om de secure code wordt gevraagd. Dit is een extra beveiligingsinstelling van Mastercard die doorlopen moet worden. Wanneer dit is gebeurd komt je op de opdrachtbevestigingspagina uit.
5. De betaling is afgeschreven, maar ik heb geen kaarten en geen bevestigingsmail ontvangen.
Mogelijk is er in de communcatie met de bank en ons systeem iets misgegaan. Neem contact op met onze kassa via 020-6266866. Wij kunnen dan controleren of het bedrag inderdaad is binnengekomen bij ons en maken de boeking dan alsnog in orde.
6. Ik wil mijn gegevens veranderen, hoe doe ik dat?
Via de knop "mijn theater" kun je naar jouw profiel. We vragen eerst nog even je e-mailadres. Daarna kun je naar jouw account via e-mailbevestiging of door in te loggen met je wachtwoord. Je komt dan in jouw profiel waar je de gegevens kunt aanpassen.
7. Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling.
Nadat de betaling is gelukt, verschijnt de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in de spambox terecht gekomen. De afzender is Frascati (info@frascatitheater.nl). Vind je de mail niet in de spambox en heb je wel het scherm met de opdrachtbevestiging gezien aan het eind van de bestelling, neem dan contact op met onze kassa via 020-6266866.